sâmbătă, 4 decembrie 2010

LOTD: Purple Love










Produse folosite pentru ochi:
- Too Faced Shadow Insurance (primer)
- Nyx Jumbo Eyeshadow Pencil - shade 604 Milk (baza)
- EveryDayMinerals Eyeshadow - shade Bundled Up
- 120 Colors Eyeshadow Palette - #2 from Beauties Factory
- Nyx Eye/eyebrow pencil - shade 917 Purple
- Golden Rose Style Liner - shade Black&Black
- Avon Smooth Minerals Khol Pencil - shade Onyx
- Elegant Lashes - #046 Black
- Mascara L`Oreal Volumissime x4 Extra Volume - shade Black





8 comentarii:

  1. Cred ca v-am plictisit cu atata mov :p , dupa parerea mea e cea mai potrivita culoare pentru ochii caprui, as purta acest machiaj zi si noapte. Inainte mi-era teama sa folosesc mov, sa nu dea senzatia de vanatai la ochi :p

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult machiajul, cred ca si mie mi-ar sta bine cu el, doar ca nu am atatea nuante de combinat. M-ai castigat la follower. Te pup.

    RăspundețiȘtergere