marți, 8 februarie 2011

Shopping Bag


Lac de unghii albastru Gabrini, Lac de unghii mov Gabrini, Tratament pentru unghii Eveline, Flormar Compact Powder – shade 92, Flormar Perfect Coverage Concealer – shade 02, Flormar SuperShine Lipstick – shade 507, Kiko Shiny Lipstick – shade 127, Astra Long Lasting Kajal – shade Black, Astra Makeup Duo Eyeshadow – shade 01 Black Shadow, Astra Makeup Duo Eyeshadow – shade 03 White Pearl, E.l.f. Healthy Glow Bronzing Powder – shade Sun Kissed, E.l.f. Studio Contouring Blush and Bronzing Powder, E.l.f. Studio Pressed Powder – shade Sand, E.l.f. Mineral Infused Face Primer

*


Flormar SuperShine Lipstick – shade 507

Kiko Shiny Lipstick – shade 127

*


 Astra Long Lasting Kajal – shade Black

Astra Makeup Duo Eyeshadow – shade 03 White Pearl

 Astra Makeup Duo Eyeshadow – shade 01 Black Shadow

*


E.l.f. Studio Contouring Blush and Bronzing Powder

 E.l.f. Studio Pressed Powder – shade Sand

 E.l.f. Healthy Glow Bronzing Powder – shade Sun Kissed

 E.l.f. Mineral Infused Face Primer

11 comentarii:

  1. E.l.f. Healthy Glow Bronzing Powder – shade Sun Kissed i love it.Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa le folosesti sanatoasa:x
    imi faci pofta de cumparaturi [-(:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Alics, rujul 507 de la Flormar e cu particule sidefate sau e cream finish. Ca imi place cum arata, dar daca are sidef it's not for me!!

    Daca ai timp poate faci si niste review-uri la concealer-ul lor si la primer-ul Elf!!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de invidiez pentru produsele Kiko ;))
    Sa le folosesti pe toate cu placere!
    E.l.f. Studio Contouring Blush and Bronzing Powder arat senzational!
    Presimt ca am sa "pacatuiesc" zilele astea cu o comanda la Elf cu acest produs plus E.l.f. Healthy Glow Bronzing Powder – shade Sun Kissed.
    E bun de ceva concelearul de la Flormar? Mie nu prea mi-a suras ca pare cam lichid... plus ca mai am inca 4 conceleare desfacute deja si ma chinui sa le termin pe alea inainte de a mai testa altceva.

    Sa ne zici cum e primerul Elf.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place ft mult Elf Bronzer+Blush...
    Sa le folosesti cu placere!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Deena, rujul este cream finish (are niste particule aurii, dar sunt de culoare, nu se simt), e super rujul, e o nuanta ce aduce a Craciun, l-am luat in decembrie, regret ca nu mi-am luat mai multe rujuri de la ei, sunt rezistente si pigmentate.
    @Andreea, inca nu am folosit concealerul de la Flormar, din acelasi motiv ca tine. Citisem pe un blog o parere buna si daca tot eram la stand, a trebuit sa mi-l cumpar, cu toate ca aveam pe acasa Erase Paste, Touche Magique, Nyx Concealer :)
    Voi incerca sa fac review la primerul e.l.f. si la corector. De la pudra e.l.f. nu am mari sperante, nu am citit pareri bune pe net, dar am zis totusi sa o testez si eu.

    RăspundețiȘtergere
  7. ce-mi place rujul flormar:x:x mi-l iau si eu:d si celelalte sunt super dar nu prea am eu timp sa comentez acum:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Mmm, ce de bunatati! Iubesc cam toate firmele de la care ai facut shopping, mai ales Kiko, elf si Flormar!

    Sa le stapanesti sanatoasa!

    pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. [pti face un review la pudra bronzanta te rog?sau spne mi te rog cum o folosesti...mi se pare foarte straalucitoare...

    RăspundețiȘtergere
  10. Madlen, pudra aceea bronzanta am folosit-o deja la un machiaj, uite aici: http://justifiedbeauty.blogspot.com/2011/02/lotd-strawberry-chocolate.html

    Eu nu folosesc blushuri, prefer iluminatoarele, bronzerele, nu imi sta bine cu ceva mat, am tenul foarte gras iar daca folosesc ceva mat, arata cam inestetic dupa cateva ore :(.

    RăspundețiȘtergere