duminică, 6 martie 2011

TAG: What I`m using right now

Am primit acest tag dragut de la Andreea, ca de obicei, se gandeste si la mine. Iti multumesc !


Sampon: Revlon Professional Interactives Sebum Balance Shampoo

Balsam: Garnier Ultra Dolce cu flori de cirese, Garnier Fructis Oleo Repair



Masca de par: Garnier Fructis Strenght & Repair Fortifying Mask


Produse de styling: Toni &Guy Iron It Heat Defence Spray; fixativ Nivea Volume Sensation; spuma de par L`Oreal Studio Curl Power



Gel de dus: Dove Cream Oil

Lotiune de corp: Johnson`s Baby Oil

Crema de maini: Dove Rich Nourishing Beauty Hand Cream

Anti-perspirant: Dove Original

Fake-tan: Nu folosesc

Makeup Remover: Elmiplant demachiant hidratant cu extract de gutuie

Cleanser: L`Oreal Derma Genesis

Crema de fata: Nivea crema de zi hidratanta

Exfoliant: Avon Cleansing Scrub; Gerovital masca-crema gomaj



Primer: pentru fata e.l.f. Mineral Infused; pentru ochi TFSI


Fond de ten: L`Oreal Accord Parfait R2

Concealer: L`Oreal Touche Magique; Benefit Erase Paste


Pudra: e.l.f. Studio Line Powder

Blush: Collistar Extra Light Bronzing Powder

Bronzer: e.l.f. Contouring and Bronzing Powder

Highlighter: e.l.f. Healthy Glow Powder - Sun Kissed

Eye base: Nyx Jumbo Eye Pencils

Eyeshadow:  Beauties Factory 120 Eyeshadows Palette

Eyeliner: Maybelline Eye Studio Gel Eyeliner

Ondulator: Philips HP4658

Mascara: L`Oreal Volumissime x4


Lipstick: Kiko Smart Lipstick

Gloss: Nu folosesc

Oja: Kiko 217 Rosa Antico

Parfum: Gucci Rush


8 comentarii:

  1. de unde ti'ai cumparat Maybelline Eye Studio Gel Eyeliner? :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Dintr-un magazin din Italia, din pacate nu se gaseste in Romania :( Mare pacat, e un eyeliner foarte bun !

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow cat e de superba oja aia Kiko!
    Revlon Professional Interactives Sebum Balance Shampoo nu l-am vazut pe aici,de fapt nici macar nu gasesc produse Revlon...
    De Maybelline Eye Studio Gel Eyeliner nici nu mai zic,ma oftici :P

    Apropo de unde ma sfatuiesti sa imi comand si eu o trusa Beauties Factory asa mare ca a ta? Aia ELF 100 culori - ma calca pe nervi,nu stiu de ce,nu am iubit-o de prima data,acum mi s-a rupt clapa aia care se inchide,e plastic foarte subtire si abia am folosit-o ...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Andreea, samponul de la Revlon l-am cumparat de la salon, costa cam 15 euro, nu se gaseste in comert (daca exista pe acolo magazine ce vand produse pt salon e posibil sa gasesti, aici sunt si astfel de magazine), e cel mai bun sampon pe care l-am folosit vreodata, special pentru parul gras, dar exista si alte tipuri de sampoane din gama Interactives). Gel Linerul de la Maybelline e bestial, nu mi s-a uscat nici acum, si l-am tot folosit, nu imi pare rau ca am dat pe el vreo 12 euro.
    Trusa Beauties Factory am achizitionat-o cu vreo doi ani in urma, chiar de pe site-ul lor (e trusa cu nr. 2), http://www.bf-beauty.com . Parerea mea e ca toate trusele astea cu 120 de culori au aceeasi compozitie, nu conteaza numele sau de unde o iei. Sincer la inceput mi se pareau prea multe 120 de culori, dar cand vreau sa realizez un machiaj nou, imi dau seama ca nu am nuanta pe care mi-o doresc, asta ar fi si motivul pentru care ma tot bombardez cu alte farduri (cum a fost si paleta e.l.f. cu 32 de culori), pe care btw, o folosesc cand sunt pe fuga. A doua oara nu cred ca as mai cumpara-o, nu merita.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hy sweety ai un tag si de la mine...pwpici un wekeend placut iti doresc :*:*:*
    http://slowmotion4u4ever.blogspot.com/2011/03/tagversatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Alics, Clinique DDDM merita din plin pentru tenul mixt! Lotiunea aia clarifianta nu pot sa zic ca nu curata ok tenul,dar mi-l lasa cam uscat si cu senzatia ca ma "tine",nu stiu cum sa iti explic.
    Despre DDDM am scris,ai vazut si tu :)

    Sapunuelul mi-a placut dar nu l-am utilizat zilnic din acelasi motiv ca si lotiunea clarifianta si totusi e mai gentil decat ea :)
    Concluzia: daca vrei ia-ti doar sapunelul si Clinique DDDM sau doar ultimul mentionat.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Te invit sa te inscrii la primul meu giveaway;;)
    http://sunshinestar9.blogspot.com/2011/04/my-first-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  8. buna, am vazut ca te intereseaza produsele nyx, in 30 pun comanda pentru produse nyx, daca doresti ceva ma gasesti la cheapb@yahoo.com sau pe http://cheaplboutique.blogspot.com . Scuze daca am deranjat.

    RăspundețiȘtergere