sâmbătă, 30 octombrie 2010

Makeup pentru Craciun 2010: Trusa Smashbox Eye Wish

    

     Pentru Craciun, Smashbox propune trusa “Eye Wish”, ce contine 12 farduri luminoase, 4 gel liners, mini primer de pleoape Photo Finish (Warm Beige), mini mascara Lash DNA (Jet Black) si o carte cu 10 idei de machiaj al ochilor. Fardurile sunt: Champagne, Soft Grey, Matte Bone, Ballet Pink, Shimmery Bronze, Mauve, Aqua, Cool Grey, Warm Brown, Eggplant, Deep Teal, Charcoal. Gel linerele sunt: Dark Brown, Black Violet, Blue Black, Gunmetal.
Pret: 45$

Enchanting Metallics:

Holiday Teal:
Sursa: Smashbox

4 comentarii:

  1. Oh ce yuumy arata!
    Damn,am sa fac gaura in buget :D Pe ce site ai vazut-o?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa nu-mi spui de gauri in buget, nu stiu pe unde sa ma impart. Vezi ca am publicat sursa :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh...dupa cate vad wish list-ul meu incepe sa devina kilometric! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mereu imi spun "keep dreamin' girl" cand vad trusele astea asha de frumushele :))
    Claar gaura in buget. Mai am si eu un pic de asteptat :D
    :*

    RăspundețiȘtergere